Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym
Cena: 68.25 zł
Cena: 61.43 zł
autor: | Longwic Rafał , Górski Krzysztof , Lotko Wincenty |
ISBN: | 978-83-206-1776-4 |
Wydawnictwo: | Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ |
Ilość stron: | 184 |
Ilość rysunkw: | 213 |
Ilość tabel: | 16 |
Wydanie: | 1 / 2010 |
Oprawa: | twarda |
Monografia obejmuje szeroki zakres zagadnień związanych z pracą silnika wysokoprężnego z wtryskiem bezpośrednim mieszanin eteru etylo-tert butylowego z olejem napędowym. Zagadnienia dotyczą parametrów roboczych tego silnika pracującego w warunkach nieustalonych. Opisano szczegółowo własności fizykochemiczne badanych mieszanin EETB z ON. Porównano parametry procesu wtrysku i spalania tych paliw. Analizowano proces tłoczenia, wtrysku i rozpylenia paliwa oraz wpływ na nie wybranych parametrów regulacyjnych silnika, stopień wypalenia dawki paliwa i opóźnienie samozapłonu, omówiono zagadnienia stuku silnika. Ocenę parametrów szybkozmiennych ciśnień w przewodzie wtryskowym paliwa, komorze spalania oraz zmiany wzniosu iglicy rozpylacza, które rejestrowano w zależności od czasu i prowadzono z użyciem transformaty falkowej oraz Fouriera.
Odbiorcy książki: pracownicy naukowi i studenci wyższych uczelni technicznych, pracownicy naukowi instytutów badawczych i osoby zainteresowane problemami zastosowań paliw alternatywnych do zasilania silników wysokoprężnych.
powrót do Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym ->