Badania marketingowe Teoria i praktyka

Badania marketingowe Teoria i praktyka

Cena: 68.15 zł
ISBN:8301142561
Wydawnictwo:Wydawnictwa PWN Naukowe
Ilość stron:494
Wydanie:2005
Format:17.0x24.0cm
Oprawa:Miękka
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu. Atutem książki jest uwzględnienie najnowszych badań, przejrzysta struktura i jasność wykładu. Zagadnienia teoretyczne są bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej. Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych.

powrót do Badania marketingowe Teoria i praktyka ->