W książce w przystępny sposób opisano sprzedaż i kupno towarów oraz usług za pośrednictwem mediów elektronicznych. Przedstawiono uczestników rynku elektronicznego, tworzone przez nich katalogi i sposoby realizacji zamówień w zależności od wielkości sklepu i rodzaju towarów, sposoby płatności praktykowane w sklepach internetowych, mechanizmy i techniki bezpieczeństwa transakcji elektronicznych, powiązanie handlu elektronicznego ze sprzedażą tradycyjną, porady praktyczne dla osób pragnących otworzyć sklep internetowy, wybrane problemy marketingowe, a także przykłady firm wykorzystujących w działalności handlowej rynek elektroniczny i Internet.
Mark Norris jest niezależnym konsultantem z przeszło 20-letnią praktyką w dziedzinie rozwoju oprogramowania, sieci komputerowych i systemów telekomunikacyjnych.
Steve West ma ponad 15-letnie doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji, oprogramowania i technik informacyjnych.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.