Praktyczny poradnik fachowy zawierający opis budowy,
sprawdzania i diagnostyki sterowanych elektronicznie zasobnikowych układów
wtryskowych Common Rail, powszechnie stosowanych w silnikach wysokoprężnych
samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów. Opisano sposoby sprawdzania
niewymagające posiadania specjalnych urządzeń diagnostycznych poszczególnych
producentów samochodów. Bardzo cenny materiał ilustracyjny obejmuje
zarejestrowane w rzeczywistych warunkach przebiegi sygnałów poszczególnych
elementów układów Common Rail czołowych producentów (Bosch, Delphi, Siemens,
Denso) wraz z ich interpretacją oraz wytycznymi dotyczącymi diagnostyki i
naprawy. W dodatku do książki uwzględniono diagnostykę układów wtryskowych
silników wysokoprężnych firmy Volkswagen wyposażonych w pompowtryskiwacze. W 3.
polskim wydaniu uwzględniono najnowsze rozwiązania układów wtryskowych Common
Rail (w tym m.in. układ Volvo i-Art wykorzystujący technikę „inteligentnej”
poprawy dokładności, w którym każdy wtryskiwacz jest wyposażony w czujniki
ciśnienia paliwa i temperatury paliwa), opisano zasobnikowy katalizator NOx
(niewymagający wtrysku mocznika) oraz zamieszczono 36 nowych ilustracji.
Odbiorcy książki: inżynierowie i technicy o specjalności
samochodowej, pracownicy warsztatów i stacji obsługi samochodów, studenci
wydziałów mechanicznych wyższych uczelni o specjalności samochodowej, uczniowie
średnich szkół technicznych o profilu samochodowym oraz użytkownicy samochodów
napędzanych silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w zasobnikowy układ wtryskowy
Common Rail.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.